úterý 1. března 2022

Ať v hospodě nebo v klubu, mám ve zvyku držet hubu

 Šťastně jsem bloudil lukami a ochutnával letních krás. Když láska zjevila se mi, byl jako slunce její jas!

Potkal jsem ji na palouku. Okamžitě mě zaujala. Neměla totiž podprsenku, opalovala se nahoře bez, jak se říká. V anglicko-českém slovníku z roku 1948 je výraz topless přeložen pouze jako "nedozírné vrcholky". A přesně toto spojení mě napadlo, když jsem se podíval na ni. Do tváře mi sice nepřinesla růži ani žádný nach červenání, ale měl jsem nápadnou chuť si zpívat, zvlášť když jsem si uvědomil, že je tam úplně sama... a nikde žádný přítel. 


Sedí radost ve větvích, samé trylky, zpěv a smích.

Dalo by se říct, že jsem neváhal ani sekundu. Nenápadně jsem udělal hluk, jako že jsem se právě prodral křovím... a schválně se rozhlížel všude mimo ni. Okamžitě se za tím rušivým šumem otočila, za narušitelem (mohl to být zajíc nebo králík) podívala - a tím pádem uviděla mě. Hned si zakrývala prsa rukama. Měla je ale příliš pěkná, a dlaně je nemohly zakrýt... jak se to říká: žena má buď prsa jako hrušky, nebo jako jablka nebo jako kompot z obojího... na ni opravdu seděla nejnádhernější hrušková prsa, jaká lze na tomto světě vyšoustat. 

Slovo dalo slovo a po chvíli jsme byli přátelé. Pak už jsem se pár let nerozešli. Miloval jsem mnohé, ale ji, mou Kačku Kunorovou, jsem miloval ze všech nejvíc. Byla ze všech nejvíc, byla totiž jak jas mých zřítelnic.

1 komentář:

  1. V 1. století n. l. se Drusus, syn císaře Claudia, udusil hruškou, kterou vyhodil do vzduchu a následně chytil zpět do pusy.

    OdpovědětVymazat