pátek 4. února 2022

Ollyseus

OllyDBG je asi nejznámější program na upravování kódu jazyku symbolických adres. Je tak nepochopitelný, že normální člověk v něm neuvidí nic než změť znaků! Podobně jako Odysseus, profláknuté dílko irského nevraživce, neřekne zpočátku nic víc než to, co zdánlivě neříká. 

Goethe velice správně tvrdil, že existuje jen třicet šest tragických situací. Ale z této šestatřicítky dobrých pětadvacet vám jim připraví vaše přítelkyně, a to nejčastěji hned při probuzení. Její neustálé vytáčky, prosby a žadonění nenechají nikoho soudného na pochybách, že bez vás by si ani nezavázala tkaničky!


Zrovna jsem spal na kanapi pro prohýřené noci, když se vrátila ve tři ráno. 
"Sorry, byla jsem s Filipem, chtěl jsem to zkusit," řekla mi na uvítanou, když jsem se sotva posadil.
"Jsou věci, které si nejde jen zkusit," křikl jsem na ni. "Uděláme je jednou a neseme následky na celý život, ty pizdo!"
"No stalo se, teď už to zkoušet nebudu."
"Jak nebudeš, co to kurva meleš ?! Zkus si skočit z okna!" úplně mimo sebe se mi dralo do úst.

4 komentáře:

  1. Já mám ročně pravidelně 36 článků, snad to není těch 36 tragédií :). Ale konec tohoto textu je jednou z nich.

    Na Joyceova Odyssea (tedy v českém překladu, což samo o sobě je nadlidský výkon) se už x let chystám, ale zatím jsem se nevzmužil.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě řekni, že bydleli v přízemí.
    Anebo ve sklepě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bydleli někde mezi, každopádně tam měli štěnice. Prostě deklasovaní zamilovaní!

      Vymazat
  3. Venca Dg chtěl vyskakovat z okna vždycky, když měl vokno.

    OdpovědětVymazat