středa 9. února 2022

Nalezla ho v posteli s učitelkou algebry

Pour passer le temps, zpíval jsem ji často. Spolu půjdeme nad bystřinami, propastí a srázem. Spolu to dokážeme, anděli můj. Chtěl jsem tolikrát projít zdí z kamenných kvádrů, leč dnes jsem unaven a mám bouli na čele. Co jsem chtěl, chtěl jsem pro tebe, aby to tebe oslavilo!

"Bůh Tě obdařil hojnými a vysokými dary duchovními, a proto nenapodobuj vola, ale ptáky, a nezastavuj se u jediné věci, nýbrž odvážně kráčej k obecnému", řekl mi na Karlově mostě nějaký mnich, co četl z ruky. Nevím, jestli jsem to správně pochopil, ale možná mi dal návod. Jak žít. Možná byl jen podroušený a já to nepoznal, protože jsem byl taky. 

Chop se kola vývoje a otáčej taky - nenech za sebe otáčet sousedy.

Možná s tebou bude jednou nějaká plavovláska chtít uzavřít obchodní smlouvu. Klidně kývni. Tyto blondýny jsou sice nahraditelné, ale sex s nimi nikoliv.

Nebyl tak dekadentní jako Zdeněk, zato měl kontakty. Mohli jste jít za kurvami do herny a být tam s nima až do rána... a jen tak pak odejít zadním vchodem. Měl jsem ho proto rád, i když byl jinak dost měkký.

Jako je kšiltovka určena k pokrytí lysiny, je Natálie určena k tělesnému sbližování. Uměla se třít jako žádná jiná.

Kdysi jsem znal takovou zajímavou paní, měla antikvariát. Prodávala různé šavle, pouzdra, modlitební knížky, vajíčka labutí. Byla to katolička a šířila kolem sebe takovou křesťanskou pýchu a její děti byly vychovávány v té víře. Manžel umřel při nehodě na člunu (divoká voda). To teda byla čistokrevná rusovláska Renáta, ale nikdo jí neřekl jinak než Ren.
"Ren, dej mi napít z kalicha Ježíšova."
"Ren, hajzl zas nesplachuje..."

Atd.
Nicméně jednou jí místní lapkové vyloupili. Ukradli všechno cenné. Nezbylo jí než obchod prodat. To něco málo, co si chtěla vzít, jsme ji pomohli zabalit a vystěhovali z míst, které už nebyly právně její.

4 komentáře:

  1. Když už ale nemůžeš, lecjaký soused tě v točení kol rád vystřídá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není točení jako točení.
      Např. točení piva přenechávám svému výčepnímu.

      Vymazat
  2. Promiň mi ten dotaz. . Jak souvisí název s článkem? Jak tě znám, určitě v tom bude nějaký fígl.

    OdpovědětVymazat