čtvrtek 10. února 2022

Želary a Stydín

Kamila Valievová se stala první ženou v historii lidstva, která předvedla na Hrách čtyřný skok! Patnáctiletá hvězda dokázala, že v Rusku ještě mají zmrzlé rybníky!


Do zahrady vešla mladá dívka, aby nadrobila ptáčkům. Měla pěknou tvářičku a smělé hnědé oči. Byla tak zabalená do kožešin, že se nedalo rozeznat, co jsou vlasy a co kožešina. Byla to Káča, venkovská učitelka na základce.


Spočítáme hvězdy, v lese zabloudíme, uslyšíme sténat kočičky u popelnice... rande vyšlo a teď je to tak snadné... najít cestu do pelíšku... ta dívka měla tak hnědé oči a prvotřídní dvojky, tenký pas anorektičky a rajtovala jak na kobyle... byla víceméně dokonalá... jenže ráno jsem se vzbudil a ona furt chrněla.. tak to tedy ne, musí být na nohou dřív než já - to je úděl milenek... idyla doběhla konce... jejím nahým tělem prochvívala elektřina sexu, ale jinak byla nepoužitelná, musela ven, odložil jsem ji... vyhodil jsem ji (odcházela němá a bez výčitek) a vymazal číslo telefonu - zablokoval ho, když jsem o tom přemýšlel... zůstalo jen to gesto zhýralé noci, kdy rouchem jejích vlasů vlála kreace styku! jako včelička byla zadupána do třešňového dortu... uťaté slunce jejich prvotřídních nožek neslo už jen tmu...k velikému jejímu údivu....Káča nekáča, už mě nezajímala.

2 komentáře: