neděle 9. ledna 2022

Honila mu už hodinu





Je mně stále jasnější, že nedokážu čelit rozpoutané bouři – prostě životu, kde pro mě nikdy nebude místo. Jako váš přítel vám oznamuji, že nepochybně přijmu extrémní dávku strychninu již za dva týdny nebo o něco dřív. A nikdy o mě už pak nikdo neuslyší. Tak jako zmizím z blogu, zmizím i z vašich nevěrných, dívčích srdcí!

Takže poslední dny jsem prožil v úplných mukách, a dokonce jsem jednou v noci plakal –, což už se mi dlouho nestalo, snad od mých patnácti let. Pokud budete nadále ignorovat mou přítomnost, budu nucet se pověsit jako lump Jidáš!

Strašně se mi stýská po penězích velkých podvodníků, jako byl Gates nebo šéf Amazonu. Cítím, že s penězi těchto pánů byl bych schopen spasit svět! No nic, na tom už nezáleží, vám se poroučí

vás nejvěrnější služebník

S.

Jak to psal ten sebevrah Sá-Carneiro?


Guilhotinas, pelouros e castelos
Resvalam longemente em procissão;
Volteiam-me crepusclos amarelos,
Mordidos, doentios de roxidão.

Budiž to i můj epitaf!

4 komentáře: