pondělí 8. listopadu 2021

Kvasnicový pyj

Poté, co jsem ji zavedl injekci oměje do oběhu, svázal jsem její přitažlivou postavičku do kozelce kalhotkami a podprdou, držel jsem ji za zády zkroucená zápěstí, zatímco jsem jí nabíral ze zezadu, než její tělo náhle kleslo do hloubky jako zřícený most, zlomilo ji v bříšku vejpůl, narazilo rozvinutými dvorci do faxu na stole. Její štětinatá kačka byla už lhostejná k úderům z té i oné strany, její oči postupně vyhasínaly, po chvilce nehnuly brvou, patronka sekretářek byla tuhá a její nalíčená, umělá tvář se právě ubírala soutěskou skomírání. Ničitel byl zničen, aspoň pro tuto chvíli. Přesto jsem nebyl spokojen. Chyběl mi klimax k tomu všemu únavnému počínání, něco, co by jako katarze očistilo mou duši... a snad o stupínek snížilo její hříchy.

Koupil jsem jí nízké šněrovací botky... jak se jim říká, zapomněl jsem. Mají prostě nízký podpatek a klepou jako kostky, když se dotknou dlažby. Takové si vybrala. Vytahoval jsem peněženku, že to zacáluju, když tu se dotkla mého zápěstí a provinile se usmála. "Chtěla bych ještě tamtu úžasnou stuhu," ukázala do výlohy. Co naplat, "úžasná stuha" stála víc než boty, ale večer mi to zaplatila. "Nevím, jak ti poděkovat," prozradila mi. No, já bych o něčem věděl,..  Ducha si nechala ke studiu, tělo jsem si půjčil.


Byla příliš mladá, ale nehledaně krásná a podivně nesourodá, její nosík byl pršáček, její obočí zas husté jak od Kardashianky. Měla dospělé rty a podivně dětsky zakulacené, velké zelené oči. Neměly ale žádný výraz, jak to tak bývá u slečinek, které ještě nezačaly menstruovat. Ne že bych si takovou nedal ke svačině, ale jako trvalou milenku bych ji nechtěl. Ani pořádně nevoní, nevoní klovatinou šlemu. Když ženskou necítím, jako by pro mě neexistovala. Nevím, proč to tak je, ale už asi jiný nebudu. Nemám žádné velké rozmnožovací ambice, ale jak říkám, když milostslečnu necítím, jako by jí nebylo. Vy třeba mávnete rukou, že jsem úchyl, sexuální delikvent a pablb. Ale pravda je taková, že jsem jen velice pečlivě sebraný vzorek všeho hnusu, které se na chlapa může nabalit. Samozřejmě nadměrně obohacený o ten pozoruhodný uhlovodík, který z lidí dělá dementy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat