sobota 27. března 2021

ExVyVolená Kateřina Langerová - ukázala nádherné dvojky a vrhla se na nákup podprsenek

Ze všech soutěžících VyVolených Kačku Langerovou jsem nejvíc obdivovala. Možná to bylo postavou, možná tváří, ale v každém případě téměř vždy při pohledu na ni jsem vlhla. Často jsem šplhávala po dost vadných žebřících až nahoru na půdu, kde mezi starým haraburdím ospale poletovali netopýři a kde při každém kroku přes staré zpuchřelé trámy vyrazilo husté mračno prachu. Čekal tam na mě Evžen. Divoce jsme se milovali, pak jsme zas slezli a dělali, jako že se nic nestalo. Byla jsem ještě skoro dítě, ale má fantazie už tehdy pracovala naplno. Byl to prostor tak tajemný a neužívaný, že jsem ho musela užít aspoň k hrátkám. Byla to soukromá skrýš našich hrátek, svět našich milování! Kateřina Langerová byla častým námětem našich rozmluv. Evžen taky pro ni měl slabost.

1 komentář:

  1. Jooo, Kačka byla skvěla, taková vtipně nevinná a roztomile hloupoučká. :-)

    OdpovědětVymazat