úterý 9. února 2021

Zná svou skutečnou hodnotu

S dětmi jsem mívala kříž. Nejmladší měla každou chvíli rýmu, Dora zas měla nežit a podobně. Z nejstaršího Hynka vyrostl rozhazovačný lajdák, o kterého dopis domů jsme jej museli pokaždé prosit. Kdybych neměla děti, bylo by všechno jinak. Měla jsem je prostě moc mladá a jestliže jsem nebyla vzornou matkou, utěšovala jsem se, že jsou i horší. Za svobodna jsem mívala v úctě manželskou důstojnost, ale záhy jsem v ni přestala věřit. Všude jsem viděla jen klam. Když v této tradiční disciplíně panuje láska, může představovat zázrak, jinak je to čiré peklo. Jednou mě manžel ztloukl, až mi zlomil hřebínek ve vlasech a kdyby nepřišla Dora, byl by mě snad zabil. Tehdy jsem byla s nervama v kýblu! Bůh jako vždy, když jde do tuhého, přijal podobu mlčení.

Byla jsem krásná, až to k víře není, ale to nestačilo, aby mě nepotkávala neštěstí v podobě chlapů, slabochů, ožralů, feťáků, kteří se mi chtěli dostat do gaťek, do prošívaných švýcarských spodniček. Nic naplat. Nevídaný talent se sloučil s fantastickým vzhledem a prohnal mě školou utrpení...
Stejně jako si idealizovali mou tvář, stejně si vyfabulovali i mé tělo. 
Má psychika nebyla v žádném případě inferiorní vůči mužům. Dnes je to ostatně tak, že můžeme chovat krávy, chodit volit i vést firmu se stomilionovým ročním obratem, stejně jako pánové!
Mé jediné téma bylo... štěstí, ženské štěstí. Nemyslela jsem si, že jsem v něčem dobrá, a tak jsem prokrastinovala víc, než bylo zdrávo. Dívala jsem se z okna, čmárala si různé coronavirové obrázky. A strašně jsem se divila, když muži na lavičkách připínali pohledy na mé pružné boky, kdy mě pohledy vysvlékali, když jsem spěchala na dostaveníčko. Už tehdy jsem byla milenkou všech a všichni soudní muži by byli toužili svými tvrdými polibky za horkých večerů umlčovat mé výkřiky! Až mnohem později jsem pochopila, že nejenom jsem byla dobrá, byla jsem nejlepší! V jednoduchosti je krása, a tu já uviděla až kolem třiceti. Pak jsem si teprve začala užívat sex tak, jak jsem si ho vysnila jako rozpustilá šestnáctka. 

1 komentář: