čtvrtek 4. února 2021

Marná jako nehledaný prs

Můj tatínek byl v mém nejútlejším mládí zneklidněn destruktivními složkami mé povahy. A tak mě dal na ryze konstruktivní životní dráhu - měl jsem se učit zedníkem.
Ale sotva jsem se naučil nahazovat, začal jsem chlastat a zůstal jsem u psaní blogu.

Snítka vavřínu ve vlasech vítězů.. by bez zdolání překážek byla bobkový list k přípravě svíčkové na smetaně... drsný je jen ten, kdo dělá ne těžké, ale nemožné!

Pod oknem stojí roztrhaný člověk a jeho obličej je zrovna tak pomačkaný jako prostěradlo po sexu se sekretářkou.

Je příjemné spát s mladými kočičkami, co umí polechtat, ale příjemnější je nespat.. jen se ožírat v báru a myslet na poslední dny člověka!

3 komentáře:

  1. Kecáš< nahá náruč mladé kočičky je prostě nejvíc. Ta vůně, to se s alkoholem nedá vůbec srovnat, mladému poupěti se nic nevyrovná, prostě nic. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dobře, kecal jsem, dostals mě.

      Vymazat
    2. Přesně tak jsem chtěl odpovědět. Jen to druhé je snáze dostupné.

      Vymazat