čtvrtek 19. listopadu 2020

Ze vzrušení si překousla jazyk

Není nic, co by jí zabránilo jít za jejím snem, psala v některé z prvních esemesek! Měla sice nevýrazný nos a takové tmavé skvrny kolem očí, že mi připomínala mývala, ale pod těmi bavlněnými propocenými šaty skrývala bohatství, ty totiž prozrazovaly velká prsa a upotřebitelné tělo. V řidičáku stálo Lenka, ale nikdo ji neřekl jinak než Leňuš. Už ani nevím, kdy a jak jsme se seznámili, ale velice rychle mi docvaklo, že je nevyléčitelně smutná. Rozešla se s přítelem, který hrál na tři strany (nakolik jsme znali). Vysvětlil jsem jí, že je to docela běžná praxe, že se tím nesmí nechat vyvést z rovnováhy. Uvěřila mi a brzy jsme začali chodit na bowling, na párek v rohlíku, na zmrzlinu, až se mi jednoho dne svlékla v posprejovaném průchodu. Pečoval jsem o ni jako o sestru a ona se mi pravidelně odměňovala kratšími i delšími randety. Jak jsem řekl. Byla dost smutná, když jsem ji potkal, ale celkem rychle se oklepala a pak znovu pokračovala v cestě za svým snem. Chtěla odjet jako zdravotní sestra do rozvojových zemí, kde by pomáhala dětem a nemohoucím, když je třeba napadne nějaká bakterie z bažin nebo obyčejná lepra. Toužila být potřebná. A já její sen jen podporoval. Nabádal jsem ji dokonce, aby mě vzala s sebou, že bych se tam o ni staral stejně přičinlivě jako zde v Čechách. Jen bych tam nepracoval a spíš sledoval při práci ji. Finance za tolik let pracovního života nějaké mám, mohl bych jí dávat kapesné, navrhoval jsem dále. Kromě jiného. Taky bych jí vařil a tak dál, však znáte ty běžné udržovací procesy, jimiž si prochází kdekdo. Chodila dost módně oblečená, což mi vadilo, protože vzbuzovala pohledy jiných týpků. Hlavně sledovali její prsa, protože ty byly skutečně nepřehlédnutelné. Dokonce jeden chlap z autodílny, byl celý černý, jako fakt černoch někde z Houstonu, měl montérky a pod nimi se rýsovali tetovaní motýli a jarní květina, na ni zahulákal cosi v američtině jako na drahou prostitutku. Byl fakt velký jak bejk, takže jsem dělal, že neslyším a šli jsme dál, jako by se bývalo nic nestalo..-

2 komentáře:

  1. Černoši mají vždy v záloze nějaké to ztopořené překvapení. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy i kolomaz může působit jako Afro Disiakum.

    OdpovědětVymazat