sobota 29. srpna 2020

Bob Klepl rybaří

Zvláštními cestami povede vás osud, aby mohl vás uvést do údolí Štěstí.


Nechám si tu vyvěšenou jednu z kamarádčiných perel:

děje se se mnou něco divnýho. nevím co to kurva je, ale krámy to teda rozhodně nejsou.
poslední dobou toužím po lásce. možná je to jenom nadrženost, co já vim. ale rozhodně mě teda přestává bavit to, že se vídám jen se sousedem alkoholikem. poslední dobou ho podezřívám, že ke mně chodí jen kvůli chlastu. ale to by byly zas ženský kecy sračky, že mě má radši než pivo, což není pravda, protože mi o víkendu v noci řekl, že jsem jeho celoživotní platonická láska a vždycky se tak zmíní "ty jsi taková píča až tě miluju".
každopádně dneska plní ulice jen nějaký zkurvený buzny s růžovýma airmaxama a pytlíkem na boty na zádech a co není teplý je moc vyjetý nebo jednoduše debilní a když už se najde nějakej chodící orgasmus, tak se drží za ruku se svou kuchařkou. pokud teda v dnešní době buzniček nedělá kuchařku on.

4 komentáře:

  1. Bob Klepl je nějakej divnej devadesátkovej estrádovej šašek, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Airmaxy a zádový pytlíky ještě chvíli tenhle chaotickej čas budou vyplňovat...a ožralý kecy všech místních i vlastní, který se kdysi zapřísáhli, že budou žít úplně jinak, než ten těch debilních 90% populace.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes se v těch pohlavích a orientacích vůbec nedá vyznat :).

    OdpovědětVymazat