středa 15. července 2020

Přestěhován během sekundy

Kdyby existovalo označení pro kratší časový úsek než sekunda, jako třeba milisekunda a dali byste pod parou pryč to mili spolu s se, tak zhruba byste pocítili, jak rychle jsem založil nový blog a hupsl na něj. A to na adrese stuprumblog.blogspot.com, kde budou mít rej dívky... ale tentokrát nebudu užívat nechutných způsob, čuňačin a jiných sprostých vyjadřovacích prostředků. Je třeba působit na něžné pohlaví něžně, nejenom siláckými řečmi a grgáním. Na blogspotu budu proto převážně psát v řeči vázáné a vyjadřovat se k smrtelně důležitým otázkám našeho světa.
Nebojte se nic, hovado se ve mně nicméně nezapře a sem tam dám o tomto hovadu vědět jazykem prozaickým. Jako člověk blízek hrobu, jako poslední mohykán!

3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsi nezavrhl svůj prozaický jazyk. Jen jazýček vytříbil. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesun mi zrovna dvakrát nevoní, ale jsem teda tady na blogspotu taky. Jsem ráda, že o tvé články nepřijdeme a těším se na tvé další výplody. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na ty smrtelně důležité otázky! :)

    OdpovědětVymazat