neděle 3. listopadu 2019

Vidoucí žalud

Je to tak, vidíte správně. Ne, není to pokus o vtip, jak by některou z vás mohlo napadnout. Nemyslím teď v žádném případě žaludy, co se válí pod stromy. Takové žaludy samozřejmě nic nevidí. Co by taky viděly nějaké prodloužené kusy masitých rostlin na nitkovitých vřetenech, co spadnou na rypák z několikametrové výšky? Pokud někdy něco viděly, tak po dopadu jsou kaput a rozhodně nic nevidí.
Já mám na mysli žaludy vašich kluků.
Myslím ty konkrétní žaludy, co jim plandají v kalkotách.
Ty totiž mohou vidět.
Některé z nich vidí a nejenom vidí, ale i cítí přítomnost kachny, kačky, kakarinky (zdobná verze jeskyně s propíchnutím piercingem). A pak dělají káč, káč, dokud se jim tato nenabídne, nebo dokud si ji samy nezastřelí.
Problémy a bolest nejspíš drží člověka při životě a je celodenní dřina utahat děvku. Proto se vyhýbám dřině a radši zkouším přes den spát. Někdy se mi zdá o slonovi, konkrétně o jeho žaludu. Jedná se o slona, který se koupe ve volné přírodě a vidím jasně, jak mu vyleze žalud. Do toho samozřejmě kálí, vytlačuje to největší hovno, jaké jste kdy viděly... tohle kdybych řekl nějakému psychologovi, asi by si myslel, že jsem zralý na léčebnu... a to samozřejmě zas nejsem, jsem jen temperamentní... Ohromný africký slon Jumbo se alespoň může těšit, že se o něm něco dozví mé fanynky na blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat