pondělí 4. listopadu 2019

Prasátko

Za svůj poměrně zoufalý život jsem opíchal tolik holek, kolik jste asi ani neviděly nahejch na internetech. Měl jsem štěstí, jak se říká, a své štěstí jsem jistil pilulkami, co jsem jim házel do džusů s vodkou...Nicméně všechno je daleko, nikde se nezavírá kruh. Nikde nečeká zadnice jen na jednoho hospodáře.
Proto jsem zde, na druhém konci světa, na spásné adrese s prostřeným stolem, kde na něm, v centru, sedí mísa s rybami. Oči prázdně koukají, koutky pusy stažené dolů, není to obraz vás samých, mých čtenářek? Bez vášně, bez pořádného mrdání, jdete životem jako sekretářky, prodavačky a dealerky zubních implantátů.
I když se mi nabízela už jen sebevražda, já vždycky ještě cítil ono: stát se ničím, ale zničit i to nic. Protože už jsem vás zas miloval!
Cziffra slaví zase v tomto listopadovém dni narozeniny, vyžraný brouky.

Žádné komentáře:

Okomentovat