pondělí 4. listopadu 2019

Konvalinka

Toť ta pravá chvíle, v které dívky sunou kopýtka do střevíčků svých, kdy pro hru dlouze mnohostrunnou své vlasy ladí v prsténcích, připravují se u zrcadla na pařbu, na dámskou jízdu navlékají podvazky, češou se na koncert Support Lesbian, nebo co ještě ty poběhlice dělají. Já tu dobu ještě dobře znal, jezdil jsem na ty trapné fesťáky se středoškolačkami poblázněné premiérou filmu Medvídek.
Vypil jsem za svůj poměrně veselý život víc rendlíku chlastu než tři ožralí bráchové s gliomem v posledním stádiu.
Nyní mě nebaví mnoho. Stačí, když se dobře nažeru (kaviár s rumem), vyseru po kalbě a zapíchám si (nebo pohoním). Občas si pustím telku, kde se dva potetování chlápci chtějí rozmlátit na sračky. Problém s boxem ale podle mě je, že už do něho nikdo nejde stylem all guts - no fame, jak to bylo třeba v hokeji ze staré školy.

Žádné komentáře:

Okomentovat