pátek 7. června 2019

Ve světě zrcadel

Byla celá zpocená a tělo měla v jednom ohni, když vystupovala do schodů. Zastavila se a sedla si. Sundala si střevíce. Měla naběhlé, ale monumentální nohy, protahovala prsty. Se schodů sestupoval nějaký starý pán.
Měla na sobě sexy tílko, ve kterém vynikly její dojné trojky. On měl omšelou vestu, klobouk a držel hůlku. Uctivě smekl. "Nějaké potíže, madam?" Pomrkával na ni shůry kalnýma očkama.
"Prsty na nohou si škrábu vždycky sama," řekla Matylda.
"Cha, cha," zasmál se starý pán, "šelmička. To mám rád. Nahoru nebo dolů?"
"Nahoru, až docela nahoru."
To já bych vám to udělal oddolu až nahoru! pomyslel si.
Knoflíky na jeho vestě se zachvívaly, jak pod nimi bušilo staré srdce. Když svolí, bude mít divoký sex... stará už za nic nestojí, asi po padesáti letech. Jak jenom začít?
"Kolik je vám?"
"Osmnáct."
"Panečku, to máte ještě vaječníky zachovalé."
"Dá se říct, že jsem téměř netknutá. Měla jsem na chlapy pech. Buď chtěly moje tělo nebo moje peníze."
"Jak to myslíte, vaše peníze? Copak jste pohádkově bohatá?"
"Ach," tajuplně se usmála, "jsem velice bohatá, pane. Pocházím z rodiny ropných magnátů," vzdychla.
"Neříkáte to příliš nadšeně," ozval se starouš.
"Vzalo mi to část mládí, kdy se ostatní baví s vrstevníky, dělají vylomeniny, poznávají život a jeho sladkobolné zvraty... tak v té době já, pane, musela sedávat při obchodních jednáních s šejky a jejich odpudivými, otylými syny, v tváři vypadajícími jak prasata," ještě jednou vzdychla a přestala si škrábat prsty.

Žádné komentáře:

Okomentovat