čtvrtek 2. května 2019

Ujetě a zvrhle

trošku upravený Maigrette v pastelech
Moje sestra, ta malá, rozpalující coura, třináctka, byla nepopiratelně středočeský typ (tam mají přebytek cigošů), přitom ale zdaleka ne tak snědá jako já, a navíc měla rovné vlasy. Žádná Přerovanka nebo Litvínovanka.
Kdoví, jak na tom byla moje matka s věrností. Třeba mě zplodil nějaký Arab.
Je to ošklivá představa, ale zas si nalijme čistého víno. Která maminka vydrží pět let bez manžela, který se jen potuluje po Skandinávii a údajně navrhuje domy? Pražačky jsou úplné poběhlice. Táhnou se s kdejakým cizokrajně vyhlížejícím spawnem, který se dostal prostřednictvím brexitu až na naše výsostné, Řípem posvěcené území. Už víme, že k okolnostem své smrti člověk přirozeně nebývá lhostejný, avšak s okolnostmi zrození je to nejasnější. Tydlencty frajle, co předstírají mateřství, nikdy nevahají si dvěma prstíky rozevřít tu svou vyschlou hubičku uprostřed těla, aby daly najevo, jací pánové se jim líbí. Jenže tatínek musí být pryč. Nedá se svítit. Žádná rozumná, světaznalá maminka se netahá s cizáky, pokud je tatínek co bys šutrem hodil v úřadě a nebo přijíždí v noci tramvají z nedaleké huti.
To já šel na holky od píky. Vyhledal jsem si na internetu seznamku a podal si inzerát. Toť se ví, některé měly velkou prdel, jiné prsa jak vyždímaná a někdy obojí dohromady. V podstatě na nich nebylo nic zrovna rajcovního, navíc když poklesne erekce, přece jenom se sníží i zájem a u mě se dobře kolík nepostavil už pár let. Nevím, jestli to mělo společného s mým denním popíjením pálenky, vím jen, že jsem měl pořád v hlavě ten vtip, který mi vypravoval Ferdinand u Vystřeleného woka.
"Víš, jak se říká tomu tučnému kolem vagíny?" "Ne," uchechtl jsem se. "Ženská." A právě tento džouk mě přivedl na pokraj strázně. Nejprve frustrací a soužením zprvu nepatrným, velmi brzy nesnesitelným. Nemohl jsem si tím pádem vybrat žádnou k souloži. Myslel jsem, kdykoliv jsem našel zalíbení v tom, jak se obléká, nebo jak pečuje o své nehty, jedině na to, že všechny ženy jsou jen vagíny. Život pro chlapa začíná ve čtyřiceti, pravda, jenže ve třiceti končí...

Žádné komentáře:

Okomentovat