sobota 30. března 2019

Lump, kočka a mrtvola ve Svratce

Sejde z očí, sejde z mysli. Ztratíš mě, poznáš mě. Zdání klame. Šaty dělají člověka. Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek. Zítra je taky den. Starýho psa novým kouskům nenaučíš. Na učení není nikdy pozdě. Vrána k vráně sedá. Protivy se přitahují.

V Itálii se objevila droga, asi na bázi syntetických opiátů, mnohonásobně silnější než heroin.

Políbil jsem dvanáctiletou sukni pod rozkvetlou araukárií. Na pláži v Apúlii jsem neodolal a šel chvíli po pláži bos!

Na náměstí v Povoa de Varzim byli racci velcí jako psi!

Spadla z výšky šestého patra. Organismus jako celek se docela jednoduše zhroutí. Já tím ztratil nejlepších pich života! Byla pod vlivem nějakých těch omamných látek.

kreslí jaro křivky žen
a já chodím láskou zasažen

Žádné komentáře:

Okomentovat