úterý 19. února 2019

Chladnokrevný taxikář


Nevrťte hlavou, neodsuzujte mě, sám se odsuzuji a odsoudil jsem se za všechno už dávno, hodně dávno. Povím vám, co se mi stalo před mnoha lety, když jsem ještě věřil v sílu lásky mladých dívek.
Zjistil jsem, že už jsme týden spolu nespali. To byla hlavní příčina, proč jsem tak hloupě přišel za ní v opilém stavu. Věděl jsem, že to nesnáší...
"Co ode mne chcete, vy opilče? Vodíte mě za nos!" zběsile se rozkřikla Adéla.
"Chci, abys se mnou častěji spala!" ukrutně jsem na ni obořil. Úplně jí to zasáhlo, nevěděla co odpovědět.
V opilé nepříčetnosti jsem znovu vykřikl a opilé oči mi zasvítily.
"Teď, teď už .. na kolena a kuř!"
Adélce nezbývalo než se podvolit. S povzdechem si klekla, začala mi uvolňovat pásek a chystala si už sliny v krku, když tu se stalo něco zvláštního. Dostala facku.
A druhou. Slza ji začala stékat z levého oka. Už už se chtěla ohradit a odmítnout mi vykouřit, když ji přiletěl direkt rovnou na bradu, zakymácela se jak boxer a spadla, udeřila se podlahou do temena...


Některé dnešní teenky jsou tak divné, že nezbývá než je vodit do společnosti, aby se trochu otrkaly. Zašukají si na hajzlech, zahulí haš, popijou křídla, a jak já to vidím, již brzy je čeká iniciace s nechutným, plešatým vdovcem, který je u barového pultíku zahrne prstýnky z kočičího stříbra. Stanou se jeho ženichem. A pak přijde milenec, který celý jejich pečlivě zbudovaný život naruší, totiž v tom smyslu, že ho otočí vzhůru nohama...
Ani se o něj nebudou muset ucházet, ne. Vezme si je proti jejich vůli takřka. To je všechno. Mimoděk se můžete zasmát, ale musíte uznat oprávněnost mých postřehů. To, že je vám patnáct a měly jste teprve dva kluky, z nichž jeden na vás zkoušel anál, nedělá z faktů o nic méně fakta. Říkáte, že vás zradil? A co je mi do toho, co je komu do toho? Zraďte si ho taky, chcete-li. Ale na vašem místě bych si počkal, ať je pomsta sladší. Vyspěte se s jeho best friendem, natočte chlípné video, kdy vám ve vaně holí klín a umístěte ho na facebook. Doufám, že mluvím srozumitelně, nebo ještě ne?
A co vy, mí milí, potměšilí mládenci?
Vám, mládenci, radím, ať si vyberete nějakou školačku. Proč? Protože víc než o pěknou tvářičku jde o nevinnost. Představte si vaši nastávající. Culíky, dlouhé vlásky, výrazné oči štěnátka. Sedí s kamarádkou v koutku a smějí se jako řechtačky - a čemu? Stačí jim k smíchu, že kočka skočila z okna na beton a tam se stočila do klubíčka… To voní čerstvými jablíčky, a tak bude vonět i její drahocenná branka k ráji, když si ji v šestnácti vezmete.

Žádné komentáře:

Okomentovat