sobota 16. června 2018

Vládnout dobře pérem v studně

Proč jsou všechny odrazy krásnějí než to, čemu říkáme skutečnost? Snad ne tak velkolepé a jasné, ale vždy krásnější. Jakkoliv půvabná může být fregata na prosluněném moři, její neklidné chvějící se plachtoví pod hladinou je ještě půvabnější. A sám odrážející oceán, je-li odrážen v zrcadle, má v sobě cosi zázračného, co zmizí, jakmile se na něj podíváme přímo.

Jako Renáta... Řekněte, jak jen může být tak krásná a nemít žádné srdce - dokonce ani místo pro ně. Tolik jsem se pro ni naplakal. Když šukala s Pavlem a pak mi to oznámila na lavičce v parku, když se se mnou rozcházela. Vlastně nejdřív poslala SMSku a když jsem jí vyhrožoval, že ji vyvraždím rodinu, svolila k setkání v parku a tam mi s úsměvem (myslela na jeho čůráka) vysvětlila, že už dva měsíce píchá s Pavlem...Zlomila mi tím srdce.

Žádné komentáře:

Okomentovat