čtvrtek 3. května 2018

Mocný stisk

Musela chodit od člověka k člověku s reklamním úsměvem, bylo mi jí líto... a ptát se, jestli si koupí něco od Zepteru... a znáte stupruma, vždy připraven se zajímat o to, jak se druzí mají.. hned jsem se nabídl, že si koupím hrnce.. a že ji vemu na dovolenou na Maledivy.

Trochu ji to zaskočilo. Víte, když je někdo mile zaskočen, hezky se usměje. Ale tato dívka, sotva dvacetiletá, vzhledem ještě mladší, vypadala zaraženě a zasmála se div ne nuceně. Asi myslela, že jsem sexuální maniak.

Ale to nejsem, nebo aspoň myslím, že nejsem žádný sadista a mučitel panen. Jsem obyčejný kluk, který věří na lásku. Samozřejmě podmínkou je, že věřím pouze tehdy, když se odehrává v ložnici.
Přiznávám, že rád pronikám do dírek zadaných dam. Lepší než nudné píchání v manželství. A radši mám mladé než staré. Nedbám na zkušenosti!

Žádné komentáře:

Okomentovat