čtvrtek 15. března 2018

Čemu říkáš flétna?

dilo


Tak jsem se nudil a ze snu se mi vynořil duch, kterého jsem si svou neumělou rukou dovolit hodit na papír!

Nedávno jsem slyšel, jak dívka říká svému chlapci: Už chci počasí na džízku please...
Je mi zima, popojdi, slunko, kurva, jen maličko!

Chtěl jsem dokončit Klaudii ze včera, ale zhnusil se mi pohled do těch digitálních očí. Poháněných jen fotony. Tak ji nechám prchat Vasilovi v jiné realitě.
Dneska mě zaujaly koleje.
Říkáte si, jak se mi můžou líbit pražce? Nic na nich není.


kolej2


Ale opak je pravdou. Jsou tajemné jak hrad v Karpatech. Kolik úžasných lidí už skončilo svou pouť právě na kolejích? Iveta Bartošová, bubeník kapely Monkey Python atd. Sám mě div nesrazil vlak, když mě ožralý kamarád strčil do kolejí sekundu před tím, než neúprosně profrčela kolem souprava vozů Janáček.

Člověk potřebuje najít něco, co přesahuje vědomí, aby to k jeho vědomí promluvilo, aby z toho vůbec měl nějaký dojem. Takový přesah slibují železniční koleje. Jdeš proti vlaku, který tě přejede a myslíš přitom na rozkošnou Denisu, jak měla před pár hodinami sladkou škvírku, když jste se milovali. A že ten moment trval jen pár minut nebo kolik jste si vyšetřili, to je jen bídný prvek v pošmourné břečce žití. Proto to chceš skončit, jdeš vlaku v ústrety, slyšíš rozmazaně, že houká a houká a ani se nenamáhá brzdit...


Po celý život svůj o muži jsem snila, kterého Příroda tak štědře vybavila.


Jen si vemte, kolik je na světě slečen. Nabídka je pestrá. Jde jen o to si chytře vybrat. Vědomí musí být při výběru pokud možno deprivované, aby se projevilo nevědomí. Únava, spánek, hlad, alkohol, drogy, vleklá nemoc. To jsou ideální stavy ducha, které nám napoví, která sukně je pro nás nejlepší. Ve chvílích, kdy je člověk unášen jak na mořské vlně, kdy nemá svobodu a hledá rovnováhu, se totiž otevřou čivy, které svou jasnozřivostí předčí novináře z Hospodárek. Necítíš víc smysly, pouze zmrzačenou schránkou nevědomé a živočišné stvůry, kterou je v jádru každý, třebaže o tom ani neví. To jsou chvíle, kdy je ti lhostejný luxus sexu, ani se nespoleháš, že tvoje stará bude umět vařit nebo uklízet po tobě svinčík, látat ti ponožky, prát trenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat