sobota 8. července 2017

Level jedna

Před nedávnem se tu vyskytla jedna agresivní osoba, která tu velice divoce a neomaleně roztrušovala nepravdivé informace o stuprumovi, že by prý jeho blog mohl mít mnohem vyšší level. Kdyby chtěl, či co. Dávám všem na vědomí tímto bezelstným způsobem, že nechci a bohdá jestli někdy uvidím, že snad chtít budu. Úplně mi stačí začátek dungeonu, level jedna.

Kdo kdy došel do středu bludiště, toho rychle přešel smích - protože ten motouzek, co si obtočil kolem prstu, mu nějaká krysa překousala a on se tak ocitl úplně sám, ztracen, nevěda kde. Lepší sbírat větvičky na táborák v levelu jedna. Nehrozí ani sesuv, ani žádné nenadálé zatarasení vchodu, takže jste pořád volní lidé - i když se jak strašáci motáte v kryptě smrti. V jeskyni zhuntovaného černokněžníka. V kapli bezzubé baby.
Když jsme u kaplí, byl jsem nedávno v putyce, která byla tišší než kaple, ideální místo pro vyrobení bordelu. Taky že jsem se tam ožral z placaté láhve a začal jsem obtěžovat dva na baru a když jsem je už na zemi kopal, schoulené v klubíčku, vtrhli tam akorát poliši a přišili mi flastr. Až později mi bylo vysvětleno, že to nebyl bar, ale vazební věznice. I to nejpodlejší zvíře má omluvu, že jedná instinktivně, ale kdo to dnes pochopí, když člověka posuzují podle kreditky? Všude se ohánějí paragrafy, to mi hlava nebere.

Žádné komentáře:

Okomentovat