neděle 30. dubna 2017

Prso ve smetaně

Dobrý den,
nevím jak dál. Zradil jsem Boha a bojím se, že jsem odpadl a není pro mě cesta zpět. Snažím všeho litovat, ale bojím se, že nejsem schopen dokonalé lítosti. Při modlitbě mám pocit, že je Bůh ode mě vzdálený. Už nejsem schopen prožívat Boží lásku. Nevím co dál.

Je moc dobře, že hledáte pomoc a nenecháváte si své pocity a obavy pro sebe.
Chci Vás ubezpečit o tom, že Bůh je Bohem lásky a odpuštění, není to ani tyran ani mstitel. A jediné, co od nás žádá, je pravdivost a důvěra. Stačí, abychom náš hřích přiznali, vyznali a nechtěli s ním mít už nic společného. Stačí mu naše lítost, že jsme udělali něco zlého a přijetí nabízeného Božího odpuštění - záchrany. Důležitý je Váš úmysl, ne Vaše pocity. Ani lítost a její dokonalost se nedá posuzovat podle toho, co pociťujete.

Žádné komentáře:

Okomentovat