úterý 16. srpna 2016

Pivo plné rejnoků

Interview: Stříbrný Dostál: Byl to můj největší sportovní výkon v životě. V cíli jsem plival krev.

V rychlostní kanoistice nám chyběla mediale. To již neplatí. Postaral se o to stříbrný Dostál, který ujel o loďku téměř všem soupeřům a v cíli do kamer efektně plival krev.

Na radiožurnálu s ním diskutovali a vůbec nelituji pěti minut, které jsem vyslechl. Podle všeho se jedná vzdělaného, sympatického a bezmála svou profesi milujícího kajakáře.
"Skandovali Pepíčku, Pepíčku," rozesmál se stříbrný.
Pozdravil na Lipno a ztratil se. Během jízdy ho nakopla jedna fotka na sociálních sítích. Bylo to přání. Ne aby vyhrál, ale aby si závod užil. I jiní lidi. Známi. Další lidi. "Jaký byl ten pocit, že medaile to bude?"
"Tak nějak jsem jako jel. Vystartoval jsem docela rychle a chytil docela hezký záběr."
Pak už jen hlídal startovní pole. Dobrý, přefinišoval. Musí to zmáčknout. A teď mu patří velká gratulace.
Nicméně po tom výkonu nemohl chodit rovně, plival krev a museli ho podepřít.
Největší sportovní výkon.
Já ani nesportuju a plivu, ba seru krev každý den. Jak je to, setsakraprásk, možné? Nespravedlivost vládne světem.

Žádné komentáře:

Okomentovat