středa 17. srpna 2016

Dospět k sebepoznání

Fajn den v práci, přeplatek za nájem a k tomu mi věnoval kámoš plnou sklenici domácího oregana... Mám si na co stěžovat, folks?

Chvilku jsem si říkal, jestli už nezačala paralympiáda, ale ono je to 50 km chůze... Koukal jsem vážně na telku, co dávají, jestli neběží legendární Bolt. A on už doběhl a po něm právě nastoupila chůze na dvacet, padesát a zítra myslím ultrachůze na rovných sto kiláků.
Bolt zas vyhrál, má 9 medailí během tří Olympiád.

Jak předejít té celkové degeneraci? Já vím, je to těžké, ale začíná to v rodině. Děcka sedí u počítáčů, poslouchají, co jím říkají nějací debilové, kteří se nazývají youtubeři a loví pokemony. Je těžké jim zakázat chytat pokemony, když je chytá celá škola. Ale přece, najde se někdo, kdo pozvedne pochodeň nadaných dětí a přinutí je pracovat na sobě, aby mohly jednou zachraňovat českou rasu, ať už třeba na politickém kolbišti (jako odbojáři) nebo v zubním křesle, nebo, co já vím, jako vědci léčící mávnutím proutku terminální fázi rakoviny!

Žádné komentáře:

Okomentovat