neděle 5. června 2016

Slina přistane na ptákovi

Paráda. Akorát se musím nažrat, jinak nic. A ne abyste ohrnovali nos nad nebožátkem, které musí čas od času pojíst. Jsem jako to ošklivé káčátko, se kterým nikdo neplave po řece a ono jen chřadne. Z tváře je mi poznat, že bych ostatní káčátka klidně povraždil. A proto
se mi včera
udála
divná příhoda.

Sedím si v takovém pěkné výčepu a klopím půllitry, když tu mi zaklepe na rameno čísi lehký prst.
Otočím se a tam nikdo, tak se ještě otočím na druhou stranu.
Co vidím, je mimo vší popis.
Stojí nade mnou ta nejpůvabnější kočička, jakou jsem kdy v ožralém stavu viděl. Snad mi málem vypadly oči z důlku. Cítil jsem, jak se derou ven, nejenom oči. Všecko se na ni upínalo. Vlas měla divoký jak cypřišový les a jak dvě ryby mrskaly se jí zraky a v jejím košíku na prsa vlny plakaly... rozkoší smilnou.
"Čau. Jestli tu zůstaneš, tak se upiješ k smrti, mladý muži."
"Na co se ptáš?"
"Přivedla jsem ti kamarádku prostitutku, která s tebou za padesát babek půjde." S tím ukázala do kouta výčepu, kde se zubila malá ženská s výrazně zkaženým chrupem.
"Ne, díky. Zato ty bys nebyla špatné povyražení. Za kolik bys šla?"
"Zadarmo."
"Dobře, tak dohodnuto. Jen dopiju pivo a najdem si odvoz."
"Venku mám auto."
"A co ona?"
"Nic, dělala jsem si srandu, ani ji neznám," usmála se prvně kočička.

Byla fakt dobrá, lepší, než na kolik jsem ji odhadoval. Skoro jsem se před ní pokořil. Zoufale jsem se před ní plazil v prachu, padal jsem před ní na kolena... no, skoro.
Svěřila se mi po čísle, že si nechala vyoperovat šest žeber, aby měla vosí pás... aby vypadala jako její oblíbená postavička z anime.. kreslená.
Tím mě překvapila. Myslel jsem, že bych si všiml, že ji chybí žebra... však víte při čem. Ale asi jsem byl příliš zaujatý jinou činnosti... neumím si to vysvětlit.
Pak mi řekla, že neví proč, ale poslední dobou cítí bolest v palci na noze, který ji chybí... sežrala ji ho sekačka.
Úplně mě to vykolejilo. Co se děje? Šukal jsem snad mrzačku? Vůbec jsem si nevšiml, že by neměla prsty na nohou!
Pak mi řekla, že má na tváři gáz. Ať se sám podívám.
Podíval jsem se. Skutečnost se střetla s hrůzou. Byla bezpohlavní, chyběly jí prsty, žebra, nos a uši. Byl jsem pod vlivem, tak mi imaginace nakreslila někoho, po kom jsem toužil a ne tu, kterou jsem ojel!
Chtěl jsem smazat duhu. V takové depce, v jakém jsem se ocitl po souloži s krásným přeludem, už jsem dlouho nebyl. Je fakt, že je dost lákavé poznávat krasavice v útulném prostředí. Třeba když sedí na naběhlém ptákovi. Nebo když si čte výcuc z předvolební kampaně levicové strany v kavárně.
Nicméně. Mé sny jsou živější než realita a brzy se z nich zblázním asi.
Souznění se tedy nekonalo. Vykopl jsem ji z postele, posléze jsem ji vykopl na chodbu a kdybych měl klíč od baráku, vykopnu ji na ulici! Plakala jak dobrovolnice z hnutí pro emancipaci žen.
Jak bych svůj prožitek shrnul do osmi slov moudrosti? Tedy ne krása, nýbrž zrůdnost mě počastovala návštěvou.
Celý týden jsem z toho byl mrzutý.
Čas mi odměřují hodinky bytí
a jdou blbě jak vždycky, protože
se vyvíjí k smrti.
Milovat?
Nikdy neb
navždycky.



nežijeme v jednoduchém světě,
má zde místo i to, čemu říkáme zlo,
v plánu je vyhrát,
když tím projdeme,
tak nám to umožní se stát opravdu hodně silnými bytostmi,
velice platnými v bytí v univerzu

Žádné komentáře:

Okomentovat