pondělí 18. dubna 2016

Pylon

Povíme si o snech. V dnešní lekci přijdou na paškál ty potvůrky, které vás lapají do tenat, když spíte. Vy normální spíte, já, těžce narušený cholerik, ne, ale přesto se mi zdají sny. To když jsem v sedm ráno na stavbě a motá se mi ještě hlava. Sním o tom, že jsem motýlem a odletím na blankytných křídlech do zahrady Semiramis.
Opravdu se vám může zdát leccos. Podle povahy spáče. Dřevorubcům se zdá o kládách, klisničkám o koňských čurácích a třeba prezidentu Zemanovi o udělení amnestií. S těmi klisničkami pozor. Víte, jak je nestálý spánek koně.
Ale koňský dick, to je španělská vesnice a házení hráchu o stěnu pro nás, cílevědomé čtenáře.
Může se zdát o bájných stvořeních, o epických cestách Stopaře po galaxii nebo lovcích kostí. Můžete ve snu být netvorem, zatímco v realitě jste hospodyňky z magazínu Žena a smrt.
Noční můry jsou tvořené strachem, beznadějí, narušenou psychikou a úzkostnou poruchou. Noční můry jsou, když se pokakává děcko ještě ve školce. Viz případ, kdy kamarádka mi psala dopis a prosí o radu:
Do školky se těší, zapojuje se, s dětma si hraje, zpívá, tancuje, poslouchá, nezlobí...jenom vůbec nekomunikuje s učitelkama. Doma pusu nezavře, mluví dobře, nemá problém se domluvit. Ale učitelky sama neosloví, když se jí ptají, neodpoví a dělá, že tam vůbec není. S dětma komunikuje normálně. Má to obecně s dospělýma, když je moc nezná, ignoruje je. Když si na ně zvykne, probém zmizí. Samo o sobě by to učitelkám nevadilo, to se prý poddá, problém je v tom, že si ani neřekne, když potřebuje na záchod. Bohužel má biorytmus nastavený tak, že kadí kolem desátý, když je ve školce.... takže se pokadí a ani pak nic neřekne, až ti toho učitelka všimne. Vždy se jí tak jeden den podaří nutkání potlačit a kadí až doma, pak se tak dva tři dny za sebou ve školce pokadí. Už jsem z toho neštastná, učitelky z toho taky nejsou odvázaný. Má slíbenou odměnu za den, kdy se nepokadí. Když je to v kalhotkách, nijak jí netrestáme, učitelky to taky zatím berou sportovně.... ale jak dlouho.
Sen je prostě uhel a prach.

Žádné komentáře:

Okomentovat