pondělí 29. února 2016

Mistr Kápě čeká na konci všech intrik

Jako děcko jsem byla takový to buclatý veselý děcko, mně ve 12 začla menstruace a narostly prsa. Tak trojky. Z ničeho prostě prsa. Lidi nejen čuměli, ale taky měli poznámky, kluci na mě furt sahali, neměla jsem dobrej vztah s matkou, tak jsem nosila její Ačkový podprsenky.
Asi ve 14 přišlo to období kluk - holka. Já měla něco kolem 165 cm a postavu přesýpací hodiny - hodně velký prsa, úzkej pas (dodneška mám 65-67cm) a plochý bčicho (sixpack jsem tam nechtěla. Jo, když si sednu, tak tři centimetry tuku chytíš, ale netřese se to.), boky (ne, jako hrouška, spíš boky, a vysoko posazenej kulatej zadek. Mám zelený oči, dlouhý, vlnitý tmavý vlasy, hodně snědou pleť, abnormálně bílý zuby (daň za to, že mi díky genetice ve 30 začnou padat.

16 byl věk, kdy kluky zajímaly Maximovy kozy beztíže. A holky, co byly in. V 16 jsem měla prvního kluka, tak jsem začla s antikoncepcí. Nepřibrala jsem, ale strašně mi narostla prsa. Jako by se "nalila" - byly strašně tvrdý, ani se nehnuly, gynekolog řekl, že je to predispozicí k reakci na hormon. Zkrátím to, v 19 jsem měla první vážnej vztah, říkal mi BEYONCÉ. Ten kluk byl z mých prsou odvařenej, dával si mezi ně kde co od penisu přes hlavu, haha). S ním jsem byla na svoje tělo hrdá - velký prsa, plochý břicho, vysokej kulatej zadek, štíhlý lýtka v podpadkách. Změnila jsem antikoncepci, ještě jsem narostla nahoře. Bez přírůstku váhy. Pak jsme měli nějaký issues. Podvedl mě a ne jednou. Prý jen potřeboval oraz s někým jiným než se mnou, s kým by to "probral". Postupně to vylezlo najevo samo: holky metalovej styl, kérky, piercing, napleteý vlasy šílenejch barev a hlavně ta postava. Nikde nic, klučičí tvary. Nikdy mi to nedokázal vysvětlit a já se při sexu styděla. Zkoušela jsem nejíst, ale při skorobydlení u něj doma jsem chodila zvracet. Vzdala jsem to. S pěti let s ním jsem strávila čtyři u psychiatra. Pak jsme se rozešli. Po 5 letech.

Neměla jsem skoro 2 roky vztah. Sex, co byl, nemusel být a nic se nestalo. Moc jsem se neřešila. Nikoho jsem nehledala.
Pak jsem potkala kluka. Drzej od pohledu, arogantní, sexy, animální, okouzlil mě. Já na sobě měla asi vlasy jako Amy Winehouse, dvacetivrstvou baletní bílou sukni, těsné černé punčochy, červený lakovky na 12 cm a křivák. Nic jsem od toho nečekala, opilí jsme se váleli u mě do odpoledne. Nespali jsme spolu. Nic jsem nečekala, že zavolá nebo něco. Druhý den mě pozval na oběd. Ač o 4 roky mladší, 3 skvělý tejdny. Jen jsme spolu nespali. Byli jsme spolu v klubu, nenasytní, sahali na sebe, měla jsem v sobě dvě dvojky vína a říkám: proč se mnou nespíš? A on hned řekl: protože jsi tlustší než já. Já můžu spát jen s holkou, co má tak o dvacek kilo míň než já. (Pro vysvětlenou: já 25 let 166cm/60kg, prsa 65 J - velký no, 167cm, 72kg.). Řekl, že neudejchá holku těžší, než jsem já. Že kouřím skvěle, ale šukat bude modelky. Konec. Neříkám ze zášti, že není hezký, ale je strašně charismatický. První den jsem sežrala 4 tuby prášku na spaní. Poté, co jsem se začla dusit zvratkama, jsem volala 155. Studuju fragment farmacie, zalila jsem se teplou slanou vodou a udělala si výplach. Volala jsem otci. Tři dny jsem se nepohnula. Vyhodili mě z práce.
Dívala jsem se na sebe nahá a kalkulovala. Je mi 25. Na mužích mě přitahuje dravost, charisma, společenská inteligence, animálnost. Ne kouty, dva rozvody, vysokej tlak.

Mám ještě na kluka ve svým věku? Nebo si musím vyholit půlku hlavy, nosit kostěný brejle, v podpaží
nosit longboard a poslouchat minimamaximal? Jsem staromódní? Říkali mi: ty jsi Beyoncé. Když přijdeš do místnosti. Ty js Amy Winehouse, když si dáš vodku a promluvíš tím medovým hlasem. Koho to má vzrušovat v roce 2013?!

Šla jsem k psychiatrovi a ukecala ho, aby mi napsal Ritalin. On se mě neptal. Ritalin je methylphenidát, v podstatě amfetamin, říká se mu "dětskej koks", protože se předepisuje hlavně dětem k léčbě ADHD (porucha pozornosti, pro takové ty uřvané neposedné děti), těžce sehnatelný.. i pro ty, co nemají poruchu pozornosti, je to jak kokain - zvýšení sebevědomí, nechutenství, výjimečně se to používá k léčbě obezity. NEŽÁDOUCÍ (TEDY ŽÁDOUCÍ ÚČINKY) - nadměrná bdělost, nespavost, nechutenství, snížený chuť k jídlu, anorexie, přílišné soustředěná na jednu věc. Studenti ho kupujou od dealerů za několik set, protože se pak naučí i bibli nazpaměť.
Po devíti dnech na Ritalinu mi spadl prsten z prstu a pak mi spadly kalhoty do půl zadku. Přitom můžu pořád něco dělat, tančit, zpívat. Mám permanentnku do posilovny. Mám balení na 4 měsíce, pokud to budu brát, jak mám. Na 3, pokud ne, tak mi ho napíše znova. Matka to tuší. Byla jsem doma z Brna pro poštu. Všimla si, že nejím. Cpala to do mě a řvala, že jsem na drogách.

Žádné komentáře:

Okomentovat