neděle 13. prosince 2015

Semtex na talíři

Buláš školu? Jsi záškolačka se zhoršeným prospěchem z chování? Máš bolestivý menzes? Pak vítej na palubě.
Ve tvém věku jsem taky lezla za školu. Taky mi borec zlomil srdce, a proto jsem se vyspala s jeho nejlepším kamarádem, abych zas zlomila jeho. A v rodině mám alkoholika jakbysmet. Vím, co je psychické týrání a žádná útrapa lásky mi není cizí. Tentokrát nenapíšu na téma týdne, i když jak všechny víte, často na tétéčka píšu obsáhlé články.
Chci jen říct, že už jsem se našla. JÓÓÓ! Objevila jsem v sobě potlačovanou bohyni krásy, tak jako ji v sobě objevily mé vzory. Konečně jsem se vyklubala z kokonu jako Marilyn. Nebo Audrey Hepburn. Madonna. A jiné krásky, které dobyly svět. Přiznám se, že neznám nikoho jako Audrey. Nikoliv už jen žena, anděl prostě. Pomáhala lidem, i když sama potřebovala pomoc. A taky byla moc krásná, dokonce i bez líčidel. Vždycky jsem toužila být jako ona.

Když jsem byla v roce 2011 na roadtripu ve Vietnamu, strašně mě pobavilo, jak se tamější turisté koupají. Prostě se tak cachtají ve vodě oblečení a když vylezou, vydají se na delsí procházku, na které uschnou. Discrete jak řemen. Měla jsem sto chutí se tam za nimi vrhnout a čachat se s nimi.

Žádné komentáře:

Okomentovat