sobota 12. prosince 2015

Bochánek hoven

Co je, Mayi? Je ti blbě? A tos, hádám, nikdy nejedl hovna. Nenutili tě sežrat, co vysereš pěkně z podlahy, co? Neznáš waterboarding ani mučení. Ale já ho znám, já ho v Uzbekistánu podstoupil, když mě unesli nějací vzbouřenci proti režimu.
Ale dost už o nicotnostech.

Kdysi jsem byl cvičně šplhat po Čertově stěně a na vrcholku mě čekal pohled, který předčil očekávání. Ležely tam dvě nahé klisničky opalujíce se na nadrženém slunci.

Jakási mexická babička na zastávce, s bradavicí varhánkovitým obličejem, mě požádala, jestli bych ji neodnesl nákup domů, její manžel je prý churavý a už mu nestojí a když ji odnesu nákup, jestli bych jí nevypomohl sexuálně.

Zas se mi otupily smysly v marinádě chlastu. Tentokrát jsem nepil jen flašky, ale celé sudy whisek. Z minulého večera si pamatuju jen to, že mě šacovali černí teenageři, když jsem ležel pod koly jejich Dodge.

Žádné komentáře:

Okomentovat