neděle 19. července 2015

Čínský virus

Pokouším se poslouchat Sibelia. Mahlera po nocích už jsem vzdal, příliš mnoho alkoholu, ačkoliv Titána si přece nemůžu nechat pro sebe, jeho první mladický pokus se ukázal jako nejlepší, nikdy už se nepřiblížil, v žádných svých scherzandech ani allegretech, zvukům našlapujících podrážek pochodujícího titána skrz čas, skrz osud. První neurazí, druhá věta z tý symfonie je sladká příprava na třetí, trošku excitovaná (má být con fuoco), jak pod vlivem a třetí je pro mě osobně nejkrásnější z celé zapadní hudby. Marš jinačích sfér. Poslední třetinka je taková na můj vkus něžnounká, ale dá se snést, když vám v hlavě dohrává první jeho majestátní vstup.
Ze Sibelia mě vyblafnutého baví lesní nymfa, Skogsrået a svita Karelia.

Pro představu zde přikládám seznam klíčových slov, kterými se podle všeho dostanete na tenhle blog. Možno z nich posoudit, jak je polytematický.

úprava ohanbí
dvě kundy z kondomem
strčit ženě prst do prdele
brambory v kundě
muženy
enitas
artemisia gentileschi
anestézie želv nádherných
erot.co
dildoxxl
strč si hlavu do pračky text
banalite
jak slozit psanicko
jsem stále panic
kam chodí slušňačky
kopání do kundy
masosado
odranec soulož
omacávání
žížaly v kundě
zvrácený deflorace
pobliju
pokalenou opilou
s tebou je třeba jednat v bílých rukavičkách
sex dvou žen a jedna ma opravdového ptáka
situace v řecku
vykouřím ti
a tak dál...

Žádné komentáře:

Okomentovat