úterý 2. června 2015

Titův oblouk, ničí jiný

Tady nic moc, chtěl jsem psát o darování spermatu, jak ho daroval Bob, ale nemám chuť řešit banky... nemám náladu na páru dusíku, který zmrazí vzorky a připraví je k odběru, che che.
Nejlepší spermie mají stejně jenom klackovití mládenci, v našem věku už jde vesměs o to, aby se vůbec postavil, když vidí prcinku, a to je tak vše, vystříkání se je bonus, nikoliv jistota. Kdo trpěl odjakživa insomnií, je rád, že se mu jednou za uherák udělá boule v trenkoslipech. Ano, na víc se nezmohu.

To mi připomíná, když jsem čekal na vlak ve Woluwe-Saint-Lambert. Potkal jsem tam na lavičce jednu roztomilou holku s řetízkem od babičky, která mi prozradila, že se jí zdá, že mě určitě trápí problémy s močením, mluvila francouzsky znamenitě, takže jsem musel pro nedostatky v té poetické mluvě používat němčinu, aby nezjistila, že mi zcela chybí vzdělání. Ale asi jsem nakonec furt opakoval do zblbnutí l'antre du lion, l'antre du lion, jakože močení může být někdy pěkný průser.

Žádné komentáře:

Okomentovat