čtvrtek 2. dubna 2015

Terminátor: Den orby

Začnu novou epizodu. Psaníčka vás nebavila, tak už nevím, leda deník opilého; jak ani tohle se nechytne a nebudu mít aspoň 7 unikátních návštěv denně, jděte do vycpat...

Vidím sníh!
V dáli na kopcích. Projížděl jsem tunelem. Vypil jsem do tří hodin s polednem dvě láhve brandy. A to je teprve odpoledne. Pomazlil jsem se svou vílou a odteď máte můj slib, že nikdy nebudu už nikdy pít. Dal jsem si slovo. Že už se nedotknu toho jedu, který rozvrací manželství a působí chaos v komunikaci. Když totiž nepiju, dokonce dovedu artikulovat.
Mám na vás nachystáno spoustu zpovědí. Vidím červánky. Je hezčí pocit než vnímat mizející červánky za oknem? Šel jsem po ulic a vidím, jak je nebe krásný. Mířím do likér shopu a tam se na mě usmívá mladá, kozatá blondýna. Bavíme se a mně je jako, když mi bylo osmnáct jar a zbili mě basebalkou. Sladké neštěstí. Chci z ní strhat šatstvo a nechat volně vlát na pokladně. Ale má prstýnek na prsteníku nebo co je to za prst, tak mě to spíš odrazuje. Jinak je hotová rajda, hází očkem i po míšencích, ba cikánech - a asi se nám všem v duchu směje, že pijem vodky a spol., ale pořád se usmívá, já doopravdy ženské nikdy nepochopím, i když je pěstuješ, nevíš, na čem jseš! Vtip by uzrál, kdyby sama nevěděla, čemu se směje!

Vidím na bulváru europoidní matku s dítětem lehce kříženém negrem. V šátku, má ho uvázané k bedrům. Nevím, jak tam drží, asi mašličkou, ale je tam a křičí pánubohu do oken. Kde bere takzvaná matka jistotu, že se ji nerozváže a děcko s žuchnutím nepadne? Jsou hrozně krátkozraké! Na nanosekundu se na mě to pachole usmálo. Ale pak zas zkřivilo tvář. Tak jsem si řekl potěš koště. Třeba je moje a ani o tom nevím! Ale maminka se netvářila nadšeně, když mě viděla, jak piju z flašky a zubím se na její výtvor, tak asi nebudu otcem. Přitom kdo by byl lepší vzorek pro reprodukci než já?! Asi sotva ve svém teritoriu takového chlapáka najdete - in your lifetime. Mrně je neposedné, protestuje, vizáží je podobné na milióny mimin, kolínko místo hlavičky. Matka upřednostňuje životní styl před výchovou. Není ani očkované, myslím. Hned bych jí ho vzal ve jménu vyšší síly a vyučil po svém! Den drátovna, noc záchytka.

Všude samé veverky, sotva zajdu za roh, objeví se další. Je to tu jak v přírodní rezervaci, kde se specializují na veverky. Každý strom jí obtáčí kolem. Přitom je to přerostlá myš se zoubky. Když se říká moudrá jak sova, tak by měli právě tak razit výstižnější zvolání všudypřítomná jak veverka.

Žádné komentáře:

Okomentovat