čtvrtek 2. října 2014

Všude veverky

Tak jsem trochu trajdal a udělal pár fotek toho, kde bydlím a bezprostřední okolí, no, mobil se rychle vybil, tak na něco lepšího se musí počkat, stejně nemám na nic čas ani energii. Tak zatím pác a pusy.


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
Když zrovna neskáču v robotě, tak jsem si všiml, že tu čas utíká nehorázným tempem. Možná proto, jak moc se vždycky bráním večeru, krátkému usnutí - jako usínají pařezy - a následné další šichtě. Tak dají se tu sehnat i lehčí věci, ale mně už se nechce ani nic jiného hledat. Byl jsem teda dneska v knihovně, ale je to tam naprd, samé španělské koutky, kdovíjaké jazyky, ale češtinu jsem nenašel - v tom volném výběru.
158

162

173

177

A tohle je všude:
174


009

Žádné komentáře:

Okomentovat