pondělí 14. července 2014

Ostravo

Jsem si tak dnes dával procházku ulicí od jednoho psychiatra k druhému, když tu na mě vyfrkl kůň a na něm spanilá jezdkyně, měl jsem je za zády tak padesát metříků a po chvilce už překlusali ze svého chodníku na ten v mém směru. Říkal jsem si, to je nějak podezřelé, aby parádivé děvče přešlo se spanilým koněm až ke mně, leč domněnka se ukázala jako nesprávná a bylo to úplně přirozené. Naprosto v klidu přeťapala s koněm přes přechod a usmála se na mě, ba nejenom usmála, nastavila tvář, bledou a půvabnou, slunečním paprskům a v nich se odrážela jako tyranka mužů, které může libovolně ovládat a zahubit. Mně se ovšem hodné dívky nenabízejí, jsem grázl, a to ony vidí už na první pohled. Tato však, jsouc nesmírně milá a hodná a duchaplná a originální, kůň ve městě, kůň vedle aut, přesto ke mně přistoupila. Pak když málem zakopla a nabila si, řekla něco jako pane jo a jela dál. Neřekla to ale na mě, protože jsem si všiml, že zabočila další uličkou tak, aby mě viděla vycházet v následující zátočině, kde bychom se zas náhodně střetly a pak s telefonem u ucha odjela jakoby za pumpu, aby se o minutu později vrátila ke světlům a když už jsem nasedal na tramvaj č. 8, tak nadjela pár desítek metrů, aby na mě čekala přes KAUFLANDem a udělala s koníkem rytířský vstaň na zadních.
Proti tomu jsem chtěl postavit zdrcující realitu bank, jako je např. pokladna FIO banky nebo čekárna na odběry, kde mi přidělily k tělu adeptkyni na černý kašel. Smál jsem se ještě dlouho potom, co říkala, že měla jít do karantény, ale že ji zavolala, aby raději přišla mezi ostatní, že prý se jim to nezdá moc infekční. To vše se totiž událo dnes. Taky jsem uviděl sekáč, kde jsem nebyl 7 let a v němž se nic nezměnilo, stála tam ta samá ženská, jen s trochu odkvetlejšími vlasy a dokonce i nakupující byl ten sámy, měl jen jiné kraťasy a já si uvědomil, že si přesně pamatuji den, kdy jsem tam stál a kupoval si triko SCREW YOU ALL a YOU ARE ZERO, I AM 4% a že jsem tam ztvrdl u nějakých natištěných hesel na nástěnce. Nakonec mě dnešní den potkala a verbovala Antifa a navrhovala mi, abych šel s nimi na další demonstrace, že prý ještě neřekli poslední slovo. Tedy vše je lzejmé, vše se může přihodit, aniž by bylo třeba zadržovat dech a doufat v milostivý osud, protože ten jedná bez ohledu na prosby či výtky. Jestliže člověk, co má v karmě smrtku z malé arkány, vyvine mnohonásobnější úsilí než ostatní a stejně nakonec skončí blbě, tak ať, ale když to nezkusí, je blbcem tuplovaným.

Žádné komentáře:

Okomentovat