neděle 6. července 2014

Jak chvěla se tvá ruka v mé

Dnes na procházce jsem objevil pod lavičkou cár zmuchlaného papíru a po jeho uvedení do čitelné formy se s vámi o něj chci podělit. Autor je zřejmě někde v posteli.
Ženy jsou jedovaté květiny, proto k nim musíme čichat jen s ochranou.
S kondomem sex sice stojí za hovno, ale aspoň nemusíme řešit testy otcovství, platit alimenty nebo natáčet reklamy varující před AIDS jako Magic Johnson.
Chtěl bych ošukat každou holku, co teď vidím. Na téhle louce a věřte mi, že když tyto řádky píšu, zalykám se touhou a chrochtám blahem nad těmi vějířky záhybů, které vidím vytištěné na jejich šortkách. Představuji si, co bych dělal s jejich holými ňadry. Asi bych je ukousal. Omluvte mou prudkost, nemohu za ni o nic víc než některé z vás za svou frigiditu. Miluji ledové kundy, pořád bych je lízal. Kundy odtažitých holek. Jsou o tolik chutnější než kundy dajných. Věřte mi, že jsem nejlepší v posteli, svět nepoznal mocnější potenci a náruživost. S klidem bych zvládl tři naráz. Však taky jsem měl tyto roztomilé osůbky, jmenovitě: Dana, Pavla, Kristýna, Eva, Jana, Hana, Anežka, Justýna, Bára (3x), Evelína, Lenka, Petra (2x), Růžena, Dáša, Elvíra, Ilona, Jarka, Monika, Vendula, Radka (2x) a mnoho dalších, na než si teď nevzpomenu. Beztak bych mohl prstem ukázat a už by tekly a stahovaly za sebe svršky. Jsem satan a bůh v jednom. Nestalo se, snad až na jednu výjimku, že bych byl odmítnut. A i ta se později rozvedla, aby se mnou mohla obcovat. Takže když vám říkám, že jsem chodící mašina na holky, věřte mi. Pro mne by byla nejstrašnější rána a bolest se zamilovat, pro mou povahu a uspořádání. Zřejmě bych byl nucen se zabít - ale takhle, že roztomilé kundičky beru jen jako kratochvíli - se nikdy zabíjet nebudu muset. Zde se jedná o ukázkovou win-win situaci, možná místy remízu. Každá věc má totiž i svou stinnou stránku a u mne jich je hned několik. Jsem věčně tak nadržený, že místo abych trávil čas s láskou u rozkvetlých hyacintů a smál se jejím vtipům, číchám na seznamce, než mi odepíše nově vyhlídnutá královna. Píšu si s ní den dva, vše na ni vybalím, pošlu ji fotku mého ztopořeného ptáka (předesílám, že mám nejlepší ocas na světě) a ona do dvou hodin dorazí do narychlo zřízeného, provizorního hnízda lásky v ubytovně, kde strávíme 3 dny nebo i týden hrami všeho druhu, bez dlouhých keců jdeme na věc. Podvazkové pásy roztrhnu a použiju na nohy, podprsenkou ji svážu ruce, kalhotkami zacpu pusu a všímám si pozorně, jak vypadá nahá. Některé mají spíš disciplinované, elegantní, trochu sportovní postavy, jsou vysoké s malými prsy, jiné jsou rozplesklé na stehnech a jejich kozy svádějí k omacávání, takové svého druhu dojné krávy. Beru všechny, jak velí mistrovství. Neexistuje méně vhodné slovo pro milence než sexuální, a právě proto začnu hned poté, co je nahá, opakovat bez přestání, že zažije sex svého života a že už mi jedna v objetí umřela. Ostatně není tomu tak dávno, kdy baba mi skočila z mostu, tehdy jsem málem obětoval svůj mladý život rovněž, ale nakonec zvítězil zdravý rozum a jsem stále zde, abych mohl podat svědectví. Ženské ze mne těčou, jak jsem řekl, takže předehry jsou jen symbolické a vesměs zbytečné. Nemusím připomínat, že nemám ve znalosti kamasutry konkurenci, ale protože dnes gymnastům doba nepřeje, spokojím se s dvěma nebo i třemi pozicemi. Ženské poté, co je opíchám, si jen tak lehnou a hrajou si s mým čurákem, jako by to byla hračka, škádlí ho, pusinkujou, olizují kuličky, slízavají zbytky šťáv, stříkám hodně a často a ženské to prostě milují.
Promiskuita však má i své temné stránky. Věrte mi, vím, o čem mluvím, dvakrát jsem chytil syfla, a to s jednou a toutéž ženskou. Děcek mi klidně po světě může pobíhat tucet, ale dokud neuvidím své tygří oči a boxerský nos, nemíním je řešit. Jestli je na světě o pár krků víc nebo míň mu už na strašnosti nepřidá ani neubere. Sním často, protože spím lehce, mé sny jsou zpravidla navlas erotické a často i perverzní. Představuji si, že šukám každou holku z baráku i plovárny, kam chodím na wellness. Někdy se musím chytit skřínky nebo zábradlí, když kolem projde malá dračice, abych se nevycákal do trenek. Mám tělo Spartaka kříženého s Davidem a hlavu Casanovy, každá je má a já nepatřím žádné, nejsem ničí. Tak se, vy vypelichankyně, rovnou hlašte na můj P.O. Box (adresa je rozpitá),
Váš S. (ano, mám klikatý život a vy zas kliku, že vás přefiknu!)
Ojížděc pičí, tak se volám. A být vámi, držím si mě blízko u těla, protože není v tomhle vesmíru nikdo, kdo by vám to udělal lépe. Tak. Konec. Zvonec. Borec. Consummatum est, máte-li dívčí čest, nechte se do postele nést, bílkoviny do kundy vmést.

Žádné komentáře:

Okomentovat