úterý 30. května 2023

Je to kočkomilka

Krátce, všechno je v pořádku, dokonce i má noha, kterou jsem si dal dvakrát převázat jedním doktorem a jednou sestřičkou z nemocnice. Chytl jsem do ní sněť. Ale nic se nebojte, už to zas slezlo.





Milé děvčata, onehdy jsem po té drsné scéně sešel dolů a už jsem nezastihl ani nohu. Nezbylo mi než se vrátit nahoru, ač jsem byl bez haléře. A pak jsem odjel sem, odkud se doufám vrátím s kupou peněz.



Abych se utěšil, napsal jsem spoustu věcí, ale čím víc na to myslím, tím míň se mi zamlouvají...udělám všechno proto, aby ztrestal nehodné písmácké pokusy tím, že je sem nepublikuji! Přesto vás však mám příliš rád... neboť člověk může mít rád a nevěřit!


A co se týče vás, mé mladé dámy, radím vám v každém případě mlčet. 



Žvanění by všechno rozbilo!


Žádné komentáře:

Okomentovat