sobota 28. ledna 2023

Je to zvláštní poznaní, že žijeme v pekle, které si pro sebe vymyslíme

Hodím na vás atomovku, nasraly jste mě! Řekl jsem vám, ať volíte Babiše. A dostal jen nějakých dvaačtyřicet, kurva fix! Je konec s vaší malebnou zemičkou, rozpadne se v prach, až do něj napochodují střelci v mundúrech. Pod holinkami války zadupou do hlíny každé slušné děvče i skromného mládence, kteří studují na katechety nebo se věnují žurnalistice nebo prostě něčemu užitečnému.

V případě vítězství Sobola jsem tu měl připravený tento historický šlágr, ale nyní nemám ani chuť se ožrat, je mi vážně do pláče.




Za trest vám tu ale připnu prokletou píseň, která předznačí začátek vašeho konce nebo spíš konec konce.




V určitý moment se mi dokonce začal v hlavě líhnout pekelný plán. A vzpomínám si, že jsem začal ve své posteli poskakovat a zuřivě tleskat.

Pokud chcete figurku na Hradě, dám vám tedy Figurku. 


V jednu chvíli jsem se zabýval vraždou a sebevraždou a... zničehonic jsem měl plán.

6 komentářů:

  1. Ten nadpis má hloubku a nesedí to jen na naši budoucnost na frontě. Přesně s tebou soucítím

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teda dík no xD aspoň bude co vyprávět

    OdpovědětVymazat
  3. A to ti neřekli, že během války se beztrestně przní ženy i děvčátka? :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nedělej si z toho bžundu, Akime! Jak by ses cítil, kdyby tvá slečna byla zneužita? Asi ne moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš recht, na znásilňovače jsem také ras, bez milosti bych ho zabil.

      Vymazat