pondělí 1. srpna 2022

Suma její frndy

Nestydí se. Cítí, jak její dospělá sexualita ji činí královnou, která vládne těm, jejichž podbřišek je lysý.


Vybral jsem si jako oporu smrt. Když mi totiž zavolala, její hlas zněl úplně panicky. Prý se otrávila. Netušil jsem, proč by pěkná osmnáctka, toho času kadeřnice s pořádnými melouny měla páchat sebevraždu, ale bylo to jedno. Zavolal jsem do sluchátka, aby volala sanitku a že jedu hned k ní. Byl jsem tam asi za dvacet minut. Vyběhl jsem do třetího patra, jako bych měl v patách Kerbera. Ona ale otevřela, jako by se nechumelilo a vypadala normálně.

Řekla mi, že už jsme se dlouho nemilovali a abych jí prý ten otrušík vylízal z kundy. Měl jsem chuť jí pořádně šutrem rozbít hlavu! Ztratil jsem cca hodinu v práci a ještě jsem byl celou cestu nervózní.





Na australských březích můžeme zahlédnout kromě žraloků charakteristická prkna sloužící k ovládání vln; sport, jemuž se šílenci na prknech oddávají, se zove surfování.


Jen špatná a zkažená osoba vám může nabídnout... nabídku k rozmnožování.


Mužův úkol je přijmout ženin úděl, jako by byl její cudný přítel, vedle něhož každou noc uléhá bez jakýchkoliv postranních úmyslů.


Co dělá nejdůležitější osoba ve vašem životě právě teď? Nakupuje v Beverly Hills? Ano, nejspíš právě to matka dělá.


Vášnivá láska je možná jen s klapkami na očích, neboť jen klapky zaručí, že po radovánkách neupadnete do období smutku.





Žádné komentáře:

Okomentovat