čtvrtek 20. ledna 2022

Jediná zbraň koček je huba

Rádio si zašoustalo s filmem a zplodilo televizi. To se pozná z toho, jak pitomě lidi na tu bednu koukají. Že tu jaksi došlo k nějaké anomálii... Jako by se rádio domáhalo odpírané lásky... a film prostě zůstal neoblomný. Nesnáším televizi! Je to bastard, zmetek vašich nejhorších nápadů! Beránka v něm smaží k obědu a tygr je v něm vždycky vycpaný. Není to opravdové!

6 komentářů:

  1. Televize je oltář lidského odpadu.

    OdpovědětVymazat
  2. Na televizi dnes už kouká jenom staromilec. Ještě že se na ní dá pustit aspoň ten Netflix.
    Jinak, ptal ses mě, proč se ti vyhýbám. Sama nevím. Snad mě jenom znervózňuje styl svých komentářů. Teď to neber prodím špatně. Já jsem samozřejmě vděčná za jakýkoliv komentář a jakoukoliv zpětnou vazbu. Ale ty tvé jsou takové až moc kontaktní. Neříkám, že je to špatně. Jen to asi neumím správně pojmout já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Raji, jsme přece kámoši, známe se přece i z různých internetů. :D Já to často přeháním, ale nikdy to nemyslím nijak zle. Neber si je osobně a zůstaneš v klidu. :)

      Co škádlívá, rádo mívá. ^^

      Vymazat
  3. Opravdový byl jen rozhlas po drátě.

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes je všechno na internetu, TV nepotřebuji a rádio se hodí jen v autě.

    OdpovědětVymazat