pondělí 30. srpna 2021

Najednou sex

Snil o té chvíli půl roku. Co byl v base. Sotva vylezl před bránu, uviděl ji. Měla na nohou proplétané sandály, kolem hrdla jí zářily hnědé vlasy kurtizán. Oči měla modré, jasné... byla tak krásná, a dokonce ani nemluvila. Přiblížila se trochu nejistě, na rtech fixní úsměv. 

"Jsi tak krásná," zamumlal.
"Jaká jiná bych měla být?" usmála se.
Ukaž se, ať si tě prohlédnu," pokračoval.
"To ses mě ještě nenabažil? Prohlížíš si mě už pět minut."
"Dej mi trochu času." Roztřesenýma rukama si sáhl na prsa. To je neuvěřitelné. Jak mohla být tak dokonalá?

Nehty měla dokonalé jako lasturky, žádné švy, žádný kaz.
"Jak jsi krásná!"
"Démanty, co máš na hrdle, odkud jsou?"
"Tys mi dal k narozkám."
"Tkal ti vlasy nějaký kovový hmyz? Nejvýkonnější třidé tiskárna?!?"
"Ne, prostě jsem byla včera u kadeřnice, pač jsem zavřela podnik o něco dřív."


Pak ho teda posadila do svého Fiatu a odvezla si ho domů. Tam se týden milovali. Občas zapli televizi, aby byli v obraze. Například se dozvěděli, že právě probíhá festival filmů ve Varech. Oba měli rádi filmy, hlavně když byly mírně obscénní. Nahatá těla a růžová dilda, to oběma našim protagonistům připadalo výjimečné. Nebyli už pěšáci, pocestní, stopaři, nýbrž aktivní účastníci té řežničiny, toho mrdálu! Za velkými okny s rozevřenými žaluziemi se snášely husté vločky. Zajisté zmizí, než přijde poledne, ale zatím tam jsou, leží za velkými okny. Nezapomeňte, že ona pracovala v hospodě, a když ne tam, tak jako sekretářka. Měla k dispozici akta, anály. Teď je měla v posteli. Přelétala složky očima, jako by skoro neexistovaly. A bylo to tam: ta, co ho zažalovala, pracovala na jednom odboru na městě... 

"Můžeš se jí pomstít," zašvitořila.

Hleděl na ni z oblaku cigaretového dýmu. Ve výrazu jeho tváře četla potměšilost a pochyby.



5 komentářů:

  1. Bydlím kousek od Varů a jsem si jist, že filmy z růžovými dildy se tam opravdu nepromítají. :-) Ale škoda to je, to určitě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň se nemusím strachovat, že jsem přišla o nějaký kvalitní snímek. :)

      Vymazat
    2. Koukám, že jsi filmový fajnšmekr. A to je dobře. :-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Kovový hmyz! To by mohly být metalové filcky.

    OdpovědětVymazat