pondělí 4. ledna 2021

Klobouk pozoruhodného šejdíře

 Loví z něj králíky. Jen co vyskáčou do obecenstva, strhne se hromová salva potlesku.

Ale kalte na něj, našel jsem jiného kamaráda z mokré čtvrti, co mi vykládal tento příběh, který se prý údajně skutečně stal. Teda fakt nevím, co si o něm myslíte, já mu hned řekl, že mi připadá vymyšlený, prostě přitažený za pačesy. Ale týpek si stál za svým a tvrdil, že tak to jako bylo...



Noc modře nahlížela do místnosti. Slyšel její oddechování. Hlavou mu běžela myšlenka, že by ji násilně vzbudil a trošku si pohrál s jejím životem! Neurovnaný proud myšlenek. Po chvíli tupého zírání do stěny se zvedl, pak se tiše otevřely dveře a vyklouzl z jejího bytu.

Šel podél pobřeží a pozoroval dým z nedaleké spalovny, telefon začal bzučet.

"To jsem já, Tome", ozvalo se z druhého konce drátu. "Chtěla jsem se tě na něco zeptat."

"Jsem unaven."


"Hledala jsem mezi tvými fotkami nějaké fotečky ze stužkováku," odmlčela se. "Místo toho jsem našla něco jiného... Tys fotil tu holku jako akt."

"Já?"

Chvíli bylo trapné ticho. Pak řekla naštvaně, ale i tiše.

"Dobrou noc," zavěsila.


4 komentáře: