úterý 26. ledna 2021

Je z ní cítit parfém, bezobalka

Něco se schovává ve stínu a snaží se vám říct věci, které byste coby dospělé dívky měly vědět. Věci jako např., že ta osmnáctka z baru má úžasnou pusinku. Nevěřil bych, že jí má tak prořízlou. Dovolí si každému hostu říct nějakou pitominu. Co vy o mně vlastně víte? Víte, kolik je zrnek písku v poušti? Možná že ani hvězd není tolik. A já jsem jako něco, co je pod jedním z těch zrnek... nikdy mě nepoznáte. Jsa vášnivě oddán krásným uměním, jichž jsem ostatně i výtečným znalcem, jsem opravdu nenasytný v rozkoších těla, užívám si každou přenádhernou prcinku, dokud je mladá a neužívaná.
Vím, že to prostě takhle je a ze je to tak na světě zařízeno chytře.
Myslíte, že jsem ve skutečnosti šišla? Že šišlám jako malý Hamlet? Že měřím metr padesát? A vážím tři metráky? 
Cožpak jsem vám vždycky neříkal, že byste měly spíš studovat divadelní školu než číst tenhle blog?
Váš základní pocit... se mýlí!

Ať si kdo chce, co chce říká... ale tohle je stále mé nejoblíbenější video na youtubu. 


Žádné komentáře:

Okomentovat