neděle 6. prosince 2020

Velký Reset započal

Čekají nás obrovské změny, budeme zničeni technokraty. A tyto změny, největší v dějinách lidstva, započaly dnes či vlastně včera! Pokud nemáte společenský statut, jděte se už raději oběsit!


(V thumbnailu čtyři nejvlivnější lidé světa)


Která by se chtěla potěšit a zjistit, jaké to je být v kůži ženy, nechť si pustí laskavě následující video. Jen pro otrlé ženy a dívky:



"Možná to řekl Buddha, možná Dalajláma, možná John Lennon. Když chcete změnit svět, změňte sebe."


Vzpomínám, jak jsem na střední hltavě laskal očima skrytou oblinu koziček mé spolužačky, když jsem se k ní nakláněl a něco jí šeptal. Jezdil jsem s ní tramvají dom, ne denně, protože tak často jsem do školy nechodil, ale často. Chtěl jsem píchat přes tři roky, ale nebyla moc dajná. Měla nějaké problémy s otčímem, jako že jí špicloval, když se koupala a tak. Nebavila se s nikým - ani s holkami z oddílu, jen se mnou. Seděla vždy v lavici pohroužena do té své tupé, telecí krásy a byla to jediná slečna, kterou jsem kdy na střední chtěl ojet!

Již zítra začne ohromný (a zčásti duchem naplněný) díl črtů na pokračování s tématikou problematických vztahů, brutálních pechů a zákeřných bodnutí do krajin srdečních! Neváhejte a dejte odběr, like a přihlašte se na patreon.


2 komentáře:

  1. Mariášníci ví, že před RE musí být flek.

    OdpovědětVymazat
  2. Koronavirus je jen začátek, příští rok bude ještě velice zajímavý! ♥

    OdpovědětVymazat