čtvrtek 26. listopadu 2020

Její milenec - dvorní šašek

Proč psát jako součást nějaké estetiky nebo protiestetiky vznešeného? Radši mám lahodnou kundu, ta řekne daleko víc než nejhezčí obraz, poněvadž mladá, pružná a schopná zrzka má pevnost, autoritu a ucelenost, která předčí každý pokus o krásno - o tom jsem se přesvědčil již stokrát... stačí je vidět se hýbat někde v baru nebo ve školce... daleko víc než nějaké disputace o starých mistrech, než nějaké kazatelství nebo vzdory mladých blbečků...
V takové mladé kundičce je vše pouze naznačeno a čeká na sběr... což je výzva - a není lepší pocit ani příležitost, skutečně se v životě týpka nic lepšího nevyskytne ani nemůže vyskytnout... jakékoliv úsilí by mělo směřovat nikoliv vertikálně do nebe, ale pod kalhotky...

Nemá nic! Zda skutečně ta píšťalka, rychlá jako meč, připravila kata o kořist? Koupím jí náramek, však jí stačí málo. Úplně jí stačím já!

Nejste první ani poslední, kdo kdy spadne do kanálu. Jenže já kašlu na ostatní. Když tam spadnu, jen zamručím, ať mě někdo vytáhne!

Zvyk otupuje dojmy. Už se mi nelíbí mladé dívky. Už celé jedno desetiletí chci jen jejich pohlaví!

Tak jako je účelem květin přilákat hmyz, tak je účelem reklamy přilákat zákazníky.

Vycákal jsem jí úplně šílenou, týdenní nálož do dírky za jejího roztouženého sténání, tak jak to asi má ráda. Nebo taky ne, ale to mi bylo fuk. V tu chvíli bych s ní i chtěl mít dítě, malé a sladké a co by věčně neprudilo, s mou nebývalé koketní letní láskou, ale kdybyste se mě zeptali jen o několik minut později, asi bych se dlouze rozmýšlel.


Jedna dívka měla v deníku zapsáno: 
• Pan Ekolog - chlap, který byl chlapem a uměl podržet, pohladit tak, aby se to nevykládalo špatně (nikdy to ani špatně nemyslel !), hleděl na osobnost a ne na vzhled, byl to člověk na správném místě, uměl ocenit. Byl. Nikdy na něj nezapomenu, protože na takové lidi by se nemělo - nesmí ! - zapomínat;
• Šmudla - houslista, počítačovej expert a... kámoš (?);


• Šmudla II. = Skříňkový princ - líbil se mi, protože je podobný Šmudlovi, ale neznám ho (jakmile přelezl na začátku přestávky do třídy, už nevylezl)

• Ješita - debil ze školy, kterého jsem potkala na maturitním plese, kamarád Standy, který předstírá, že mě nevidí, je to mnohem horší kalibr než pan Slizoun, proto nemá právo na to být ani "pan";


Šel jsem mu vycinkat, vlezu na zápraží, prolízám improvizovanou kuchyňkou, jdu bez vyzvání dál a on pod takovou vysokou selskou duchnou ... a samozřejmě ne samoten, ležela vedle něj ještě safiánová panna, hebká na pohled a beztak i na dotek.

4 komentáře:

  1. Deníčky nevinných studentek mě baví, jsou plné mrdu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fascinující. Vyšlo už něco oficiálně? tedy jako kniha, román, sbírka povídek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knih je čím dál víc a jsou čím dál stupidnější. Blogů je míň, míň jich může být stupidnějších, takže volím blogy!

      Vymazat
  3. V takovém lahůdkářství je radost pobýt :).

    OdpovědětVymazat