sobota 13. června 2020

Stárnoucí ženy

Je to všechno dost znechucující, ale znáte mě. Nedám si pokoj, dokud se nedobydu do toho hnízdečka v klíně lásky. Chápete, co tím myslím. Když dívka nechce, koleduje si o problém, když chce, dostane většinou víc, než sama chce...
Je se mnou kříž, ale zas někdy i zábava. Vyrovná se to na smrtelné posteli. Možná tam dojdu dřív než ty - to by bylo jedině spravedlivé - možná ale, že si ze mě zas život tak jako vždy ztropí posměch a jako ironickou připomínku, trudného opovážlivce obdařeného nezničitelnými játry - mě nechá vyžít do osmdesátky. Smál by se tomu každý, kdo mě jen trochu znal včetně mě...
Vtip, o to v životě jde, měl by být v každém zácuku svalu, v každém pohybu sexuálně aktivní dívky, v každém otočení vodovodním kohoutkem při mytí nádobí, protože nic lepšího vám radši nesvěřují!

Žádné komentáře:

Okomentovat