úterý 19. května 2020

Opět nezklamal

Který bambula tam tomu bordelu na kolečkách šéfuje? Hlavně mi nesmažte blog. Docela se směju, že já nikdy neměl problém s nevhodným obsahem. Četl vůbec někdo z nich, co jsem tady v průběhu let napsal? Za to by mě, kdyby chtěli dodržovat pravidla a zákony, jen někdo trošku soudný poslal do lochu na dost dlouho. Trochu záhul pochopit že přechází na zeleno zrovna stuprum.
Nesmažtě mě! Vůbec bych si bložík nezkopčil na wordpress! Pošlete mravnostní policajty mne umravnit - poletí přes Ticháč do málokdo ví (ani Bůh sám ne) jaké kralíkárny.
Užívám blog kvůli jediné funkci. Možnosti si přednaškrábat článek a předodeslat, aby si veškeří mí čtenáři přišli na své z lenošek své vilky někdy kolem osmé večerní. A tato jediná funkce, z asi celkově tří dostupných, zrovna nefunguje. To není jen smutné, to je vůči mně i ostatním kruté! Copak nechápete, že tím doslova mučíte milovníky slůvek i sprosťáren? Zde je setba i žeň. Tak jak jsem to měl v sedmnácti napsané na dveřích kumbálu. "Zde sídlí Prozřetelnost. Saša z Ostravy!"
Pomalá smrt kapitalistům a entrepreneurům. Nech vaše hroby přikryje plíseň laciných chechtáků!
Jestliže nevyjde ve 20:20 ani zítra, budete si muset přenastavit budíky!

Zalezl si do sprchy a nechal jehličky horké vody bodat do kůže. Unavený a bez iluzí uvažoval o tom, jestli v něm stoupá ta stará síla, o které mluví reklamy na internetu, mužsky pohlavní, hormonální síla, kdesi ukrytá v jeho vypité postavě. Už o tom i pochyboval, ale pochopil, že jako člověk spojený s ženami musí mít jednu pod sebou a cítit tu ženskou vůni širočiny, nebo to moře, co z nich táhne, když si holí nohy, šplouchání vlnek...
Musí být prostě radost ulehat noc co noc po boku nějaké něžné skulinky, pomyslel si.
S tou myšlenkou se patnáct minut sprchovat, osušil se, padl na postel a usnul jak špalek.

Žádné komentáře:

Okomentovat