neděle 16. února 2020

Tat tvam asi

Má ubohá duše touží a žízní po špíně tak jako duše čisté křesťanky žízní po cudnosti a svatém pokoji od všech chlapů. Jak chápu nyní a teď, čemu jsem dřív nerozuměl. V nepochopení plenil jsem jako dítě nebo barbar (barbar je dospělé dítě). Nevědomost však nehřeší. A je jí odpuštěno?

Nejstarší chlap na světě je stoadvanáctiletý Číňan, žijící v čínském domově důchodců. Cenu přebral od komise zastupující Guinessovu knihu rekordů v povznesené náladě. Spořádal asi tři čtvrtiny čokolády a blaženě kvíkal, když se ho ptali na recept na dlouhý život. Kdyby byl jen o třicet let mladší, pochopil by třeba, že může někomu být na obtíž a místo povalování v houpacím křesle by vzal ze stěny stařičkou loveckou pušku a odpráskl se jak medvěd! Všimněte si, že začínám také jednou ve svém životě žertovat - a to je dobré znamení. Krve by se ve mě nedořezal, jak jsem se hurónsky smál tomu poťouchlému nápadu drobného mužíka. Prosím vás nyní na kolenou a v pláči. Neodcházejte z blogu. Jste moje jediná naděje. Když to uděláte, kopnu do vaší ženy, nechám si od ní čistit boty atd. Jste jako věrní mí vazalové a já vám mohu a chci odpustit. Čtěte stupruma, protože není nikdo lepší. Nemohu vlastně tvrdit, že není nikdo lepší, ale věřte mi, že vás miluji. A nemohu sice nikomu radit, ale mohu se o to pokoušet.
Tedy
zůstaňtě čistí a spanilí,
zvlášť dívky, které se každou chvíli odchlupují,
a servus!

Žádné komentáře:

Okomentovat