pondělí 28. října 2019

Přerostlý cherubín

Věřte, je-li u nás těžko nepsat satiru, ještě tíž je satiru psát.
Byl vysoké postavy, širokých ramen, byl ohromný, nápadný, hlučný, byl oděn jakýmsi pláštěm barvy kaštanové, skutečným šatem piráta, spodky široké jako sukně spadaly mu na paty. Lysý a přece kosmatý, čelo maje zbrázděné, oko jasné, tváře ruměnné, kníry bezbarvé a svislé, zosobňoval v sobě vše, co čteme o starých vůdcích. Tento kolos se špinavýma nohama z paměti tahal veršíky z divadelního představení, jež včera zhlédl.
Ale kalme na toho chuja, na realistu, na typ myslitele. My jsme nemocní, a jako takoví musíme být mimo běžná měřítka mocnosti. Nemůžeme soupeřit s Piráty, ale můžeme být TOP 09. Chtěl bych k vám dnes promluvit poněkud netradičně o mládenečcích. Varovat vás, poučit. Těžko se mi o tom mluví. Ne že byste neměly dost příležitostí si jich všímat na diskotékách. Rád vám věřím, že je vymetáte jak zkušené právničky. Jenže jak se říká, opatrnosti není nikdy dost a přestože váš chlapec o vás neprojevujete gigantický zájem, radši se stýká s kluky na pivo a vepřovou kotletu, neznamenáte to ještě nutně, že musíte nebo vůbec můžete ve změti zhulenců a pijáků průměrné, laciné párty narazit na prince vašich snů. Vlastně by se příliš s pravděpodobností neshodovalo, kdybyste ho jako náhodou pocákaly křídly a zatáhly ho na hajzlík s ujištěním, že mu to sáčko zaplatíte, kde byste mu prokázaly blowjob a nabídly pipinku k snědku.
Něco o tom vím, když řeknu, že láska naučí i osla tancovat.
Ale právě proto jsem zde. Abych vás držel při zemi. Abych vás objal, políbil na čelíčko a pošeptal vám: Nebuď husa, ten ti nestojí za rozpité oční stíny a díru v srdci!
Vaše ohanbí nestojí za to, aby byla vláčena kalem a bahnem chlapa s nízkou povahou!
Nebuďte děvky, znejte svou cenu, neplaťte za sex každému chocholouškovi po koncertu metalové kapely ve Zlíně, chcete-li, radši jdětě na ulici šlapat... To je čestnější. Dívejte se na to čistě lidsky, budťe jako stuprum, neboť já jsem připraven kdykoliv zemřít, ale ne proto, že jsem vykonal vše, co mi bylo uloženo, nýbrž proto, že jsem z toho nic nevykonal a ani nemůžu doufat, že z toho něco kdy vykonám. Je mi to všecko šumák, a proto se cítím jak Spejbl. Vždycky stopro cool. Naprosté sebepoznání. Sebevědomí. Objem schopností sevřít v ruce jako míček. A když selhat, tak největší porážku přijmout prostě jako něco známého, jako sex s vaším ex, a tak si i v tom zachovat pružnost a důstojenství.

Žádné komentáře:

Okomentovat